CEO’muz Süleyman Tiryakioğlu, Tiryaki’nin büyüme yolculuğunu, tarım sektörüne yönelik değerlendirmelerini ve sürdürülebilirlik yaklaşımını Oksijen gazetesine anlattı.

OksijenGazetesi_Jpeg11112022

CEO’muz Süleyman Tiryakioğlu, Tiryaki’nin büyüme yolculuğunu, tarım sektörüne yönelik değerlendirmelerini ve sürdürülebilirlik yaklaşımını Oksijen gazetesine anlattı.

Süleyman Tiryakioğlu: “Organik tarımda dünyadaki pazar liderliğimizi Türkiye’de yapacağımız bitki bazlı protein üretimi ve organik gluten fabrikaları ile güçlendireceğiz.”

Son Haberler

Tiryaki Agro, IFC ile Yeni Bir Sözleşme İmzaladı

Cibuti’de son teknolojiye sahip bir liman depolama tesisi geliştirmek için Uluslararası Finans Kurumu (IFC) ile stratejik bir iş birliği yaptık. Ulusal ve uluslararası medyada yankı uyandıran iş birliği için Cibuti’de düzenlenen imza töreninde konuşan CEO’muz Süleyman Tiryakioğlu, “Bu dönüştürücü projede IFC ile iş birliği yapmaktan gurur duyuyoruz. Bu proje hem operasyonlarımızın gelişmesini, hem de Cibuti’nin ekonomik potansiyelinin artmasını sağlayacak” mesajını verdi.

Tiryaki Agro olarak, Tahıl Ve Bakliyat Ürünlerinin Tüketilme Motivasyonlarına İlişkin Yaptığımız Araştırmamızı Açıkladık

Tüketici markamız Hasata tarafından gerçekleştirilen araştırma, Türk mutfağında bakliyatın güçlü konumunu bir kez daha ortaya koydu. 500’den fazla kadın tüketiciyle yapılan araştırmaya göre, nohut, mercimek ve kuru fasulye sofraların vazgeçilmezi olmaya devam ediyor.

Tiryaki Agro’ya Prestijli Ödül

Şirketimiz dijital dönüşüm yatırımlarıyla sektördeki farkını bir kez daha kanıtlarken, “Özel Bulut Dönüşümü: Merkezi Yönetim ve Güvenlik için Yeni Nesil Altyapı” projemiz, Future of AI & Cloud Summit’te “Best Private Cloud” ödülüne layık görüldü. Bu gurur veren gelişme, COO’muz Bahadır Açık ve Bilgi Teknolojileri Direktörümüz Timur Karaman’ın demeçleriyle medyada da yankı buldu.

CEO’muz Süleyman Tiryakioğlu, Capital Dergisi ile gelecek dönem stratejik planlarımızı paylaştı.

CEO’muz Süleyman Tiryakioğlu, biyoekonomi, yeşil dönüşüm, bitki bazlı proteinler ve sağlıklı beslenme başta olmak üzere 2030 vizyonumuz dahilindeki gelecek dönem planlarımızı ve mevcut faaliyetlerimizi Capital dergisinin Eylül sayısında anlattı.

CEO’muz Süleyman Tiryakioğlu, Hasata’nın yolculuğunu Dünya gazetesi ile paylaştı.

CEO’muz Süleyman Tiryakioğlu, WorldFood İstanbul Fuarı’na ilişkin görüşlerini ve geçen yıl tanıttığımız tüketici ürünleri markamız Hasata’nın başarılı yolculuğunu Dünya gazetesinin fuar özel sayısında paylaştı.

Diğer Haberler