Tiryaki Agro olarak, Tahıl Ve Bakliyat Ürünlerinin Tüketilme Motivasyonlarına İlişkin Yaptığımız Araştırmamızı Açıkladık

Tüketici markamız Hasata tarafından gerçekleştirilen araştırma, Türk mutfağında bakliyatın güçlü konumunu bir kez daha ortaya koydu. 500’den fazla kadın tüketiciyle yapılan araştırmaya göre, nohut, mercimek ve kuru fasulye sofraların vazgeçilmezi olmaya devam ediyor. Araştırma, tüketicilerin en çok lezzet, besleyicilik ve iyi pişme özelliklerine önem verdiğini gösterirken, Hasata’nın sunduğu çözümler de büyük ilgi görüyor.
Araştırma sonuçlarını değerlendiren CEO’muz Süleyman Tiryakioğlu, bitkisel protein tüketimindeki küresel artışa dikkat çekerek, bakliyatların yalnızca bugünün değil geleceğin de en değerli besin kaynaklarından biri olduğunu vurguladı.